Zanimaju te teme iz područja kao što su IT, marketing, nove tehnologije, dizajn i slično? Donosimo vam uspješne priče poduzetnika, kao i specifične teme stručnjaka u tim područjima!
Cilj je dijeljenje znanja, povezivanje i poticanje suradnje između sudionika.
Link za prijavu za sudjelovanje na eventu:
https://docs.google.com/forms/d/1655YYYP4XrQnawwKCaV0_5GrBrU9--dg-boDxEeyxMI/edit
Mjesto i vrijeme održavanja:
Kod tebe doma, preko ZOOM platforme
24.09.2020. (četvrtak) u 18:00h
Tema:
Emma Uđbinac, ARBONA - Agencija za digitalni marketing
Kako odabir ključnih riječi utječe na SEO i pozicioniranje web stranice u rezultatima pretraživanja?
Ključne riječi su osnova koja korisnicima i pretraživaču pruža uvid u web stranicu, odnosno omogućuje raspoznavanje konteksta sadržaja web stranice. Što se tiče SEO-a, to su riječi i fraze koje korisnici unose u tražilice, a nazivaju se i "upiti za pretraživanje". Cilj svakog developera, vlasnika web stranice ili agencije koja je zadužena za SEO optimizaciju postaviti na web stranicu one ključne riječi koje su relevantne za sadržaj stranice, ali i odgovaraju onome što ljudi zaista pretražuju kako bi imali veće šanse pronaći upravo tu stranicu među rezultatima. Unutar 30 minuta saznajte kako odabrati ključne riječi, koji alati pomažu u pronalasku odgovarajućih riječi, gdje ih je nužno postaviti i koristiti te koja SEO pravila se pri tome trebaju zadovoljiti.