U Inkubatoru kreativnih industrija je u razdoblju 15.-16. listopada održan Food Tech Camp - projekt financiran od strane Veleposlanstva SAD-a u Zagrebu. Organiziran je kao dvodnevni event u obliku predavanja i panel rasprave.
Ispred Veleposlanstva SAD-a u Zagrebu prisutnima se preko Zoom-a obratila Elise Crane, Assistant Public Affairs Officer. Miljenko Ernoić, stručni tajnik Udruge hrvatskih tržnica, održao je predavanje na temu kako su organizirane tržnice u Hrvatskoj, a predstavnica Komunalca d.o.o. Petra Bijač prezentirala je život koprivničke tržnice. Održana je i panel rasprava na temu prilagodbe na novo normalno u sklopu koje su, između ostalih, sudjelovale i predstavnice eMerkata, OPG-a Harači i OPG-a Korošec. eMerkato predstavlja Internet platformu koja nudi prodaju domaćih proizvoda OPG-ova iz cijele Hrvatske. OPG Harači pak, osim bučinog ulje, u ponudi ima i bučino brašno, hajdinu kašu, heljdino brašno, kukuruzno brašno te bučine koštice u raznim varijantama, dok se OPG Korošec bavi izradom prirodne kozmetike od kozjeg mlijeka.
Zdenko Lončarić, ispred Fakulteta agrobiotehničkih znanosti Osijek predstavio je novi studij ICT u poljoprivredi, a Jasmina Ranilović, direktorica sektora Istraživanja i razvoj Podravke je održala predavanje na temu 3D printanja hrane. Jurica Rešetar predstavio je rad svojeg startupa Greensi koje se bavi uzgojem mikrozelenja, a uz pomoć tehnologije može održavati idealne uvjete za uzgoj svojih proizvoda.
O zdravoj hrani kao luksuzu ili potrebi govorila je Nada Zlatar Lukavski, a poznati koprivnički Masterchef Vedran Beg održao je predavanje na temu superfoods na lokalnoj razini. O razvoju poslovanja i plasiranju na tržište još jedne craft pive govorili su predstavnici Varionice, pioniri craft beer scene u Hrvatskoj. Zanimljivo online predavanje održala je i Natalie Shmulik, direktorica Hatchery Chicago inkubatora koje okuplja poduzeća iz sektora hrane i pića, a dotaknula se tema poput: digitalizacije poslovanja poduzeća, konkurencije supermarketa, te prilagodbe promjenama na tržištu i novim trendovima.
Događaj je emitiran uživo, a snimke se mogu pogledati na službenom YouTube kanalu Entera Koprivnica.
Projekt je sufinanciran sredstvima Veleposlanstva SAD-a u Zagrebu. Ovaj sadržaj je isključiva odgovornost poduzeća Enter Koprivnica d.o.o.