Globalno tržište i zahtjevni potrošači; Customer-centricity; Marketing u ekonomiji iskustva samo su neke od tema koje su 8.4.2021. obrađene na događaju koji je u suradnji s Culmenom d.o.o. organizirao Enter Koprivnica. Istaknuto je da ljudi često imaju krivu percepciju o marketingu, te ga poistovjećuju s reklamom čime se sužava njegovo značenje, koje je puno kompleksnije.
Kroz interaktivni dio polaznici su definirali ciljeve digitalnog marketinga za svoja poduzeća, naučili koje su karakteristike dobre web stranice, te saznali više informacija o društvenim mrežama, e-mail i content marketingu, što direktno utječe na povećanje prodaje i privlačenju novih klijenata. Također su im predstavljeni korisni alati poput Bitly-a, Canve, Remove.bg i Small PDF-a s kojima si mogu olakšati kreiranje marketinških kampanja.
Kolika je važno biti prisutan na društvenim mrežama i koristiti digitalne alate posebno se pokazalo u vremenu pandemije COVID-19. Tako podaci iz 2020. pokazuju da je društvene mreže koristilo 3,96 milijardi ljudi, od čega putem mobilnih telefona 3,91 milijarda. Prosječan broj sati dnevno koje su korisnici proveli na internetu iznosio je 6 sati i 42 minute te je 50% žena i 45% muškaraca između 16 i 24 godine koristilo je društvene mreže kada su tražili više informacija o brandovima. Podaci portala DataReportal govore u prilog tome koliko je važno za kreiranje branda biti prisutan putem digitalnih medija.
Na samom kraju događanja, kroz koncept okruglog stola zainteresirani polaznici su dobili priliku definirati plan aktivnosti digitalnog marketinga za svoje poduzeće.
Sadržaj ovog materijala isključiva je odgovornost Entera Koprivnica d.o.o..
Ovaj događaj provodi se u sklopu aktivnosti povezivanja subjekata na području djelovanja PPI-a Enter Koprivnica s ciljem predstavljanja novih komunikacijskih alata u prodaji, a vezan je uz projekt „Usluge za MSP-ove putem PPI ENTER KOPRIVNICA“ koji je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj, OP Konkurentnost i kohezija 2014.-2020., Poslovna konkurentnost.