U četvrtak, 9. rujna, na terasi Inkubatora kreativnih industrija, održan je Food-X, prvi događaj u sklopu projekta Festival kreativnih industrija u suradnji s Veleposlanstvom SAD-a u Zagrebu. Događaj je održan s ciljem da američki i hrvatski stručnjaci kroz kratka predavanja razmijene iskustva o poslovanju koja će pomoći lokalnim proizvođačima hrane da postanu konkurentniji na tržištu.
O važnosti tradicije u kreiranju proizvoda govorio je američki stručnjak hrvatskih korijena Richard Gruica, poznatiji pod nazivom Foodzilla, koji sa svojom agencijom Captivating Croatia organizira brojne turističke ture po Hrvatskoj. O važnosti inovacija kao ključu za uspjeh govorio je Goran Vrabec, vlasnik brenda Volim ljuto, a Andrej Čapka ispred Zmajske pivovare osvrnuo se na to kako se diferencirati u uskoj niši kao što je craft pivovarstvo.
Nikolina Novinić, vlasnica Destinove, obrta za savjetovanje i edukaciju privatnih iznajmljivača, ali i vlasnica kuće za odmor Međimurski ceker s kojom je već nekoliko godina zaredom osvojila poznatu nagradu Booking.com servisa Guest Review Award je održala predavanje kako povezati lokalne OPG-ove sa iznajmljivačima te kako iskoristiti potencijal lokalnih proizvođača hrane u turističke svrhe.
Mile Butorac poznatiji pod nazivom Hungry Mile, jedan od najpopularnijih food bloggera u Hrvatskoj, održao je predavanje na temu kako postati food blogger, a Sandra Bortek je pak predstavila startup koji kroz svoje proizvode mijenja iskustvo sportske prehrane – BiteMe Nutrition, brend zdrave prehrane, inače izabran među top 30 najzanimljivijih novih brendova za 2021. godinu.
Nakon službenog dijela, nastavljeno je neformalno druženje uz degustaciju proizvoda lokalnih proizvođača: Bakini kolači, Sana delikatese, OPG Grošek i dr.
Snimka cijelog događaja dostupna je na YouTube kanalu Entera Koprivnica na sljedećoj POVEZNICI.
Projekt je sufinanciran bespovratnim sredstvima Veleposlanstva SAD-a u Zagrebu. Ovaj sadržaj je isključiva odgovornost poduzeća Enter Koprivnica d.o.o.