U četvrtak, 9. rujna, održan je Food-X. Događaj je održan s ciljem da stručnjaci kroz kratka predavanja razmijene iskustva o poslovanju i inovacijama u poslovanju koje će pomoći lokalnim proizvođačima hrane da postanu konkurentniji na tržištu.
O važnosti tradicije u kreiranju proizvoda govorio je američki stručnjak hrvatskih korijena Richard Gruica, poznatiji pod nazivom Foodzilla, koji sa svojom agencijom Captivating Croatia organizira brojne turističke ture po Hrvatskoj. O važnosti inovacija kao ključu za uspjeh govorio je Goran Vrabec, vlasnik brenda Volim ljuto, a Andrej Čapka ispred Zmajske pivovare osvrnuo se na to kako se diferencirati u uskoj niši kao što je craft pivovarstvo.
Nikolina Novinić, vlasnica Destinove, obrta za savjetovanje i edukaciju privatnih iznajmljivača, ali i vlasnica kuće za odmor Međimurski ceker s kojom je već nekoliko godina zaredom osvojila poznatu nagradu Booking.com servisa Guest Review Award je održala predavanje kako povezati lokalne OPG-ove sa iznajmljivačima te kako iskoristiti potencijal lokalnih proizvođača hrane u turističke svrhe.
Mile Butorac poznatiji pod nazivom Hungry Mile, jedan od najpopularnijih food bloggera u Hrvatskoj, održao je predavanje na temu kako postati food blogger, a Sandra Bortek je pak predstavila startup koji kroz svoje proizvode mijenja iskustvo sportske prehrane – BiteMe Nutrition, brend zdrave prehrane, inače izabran među top 30 najzanimljivijih novih brendova za 2021. godinu.
Ovaj događaj provodi se u sklopu aktivnosti povezivanja subjekata na području djelovanja PPI-a Enter Koprivnica na temu inovacije u preradi hrane, uvođenje novih tehnologija u poduzeća koja se bave proizvodnjom hrane, a vezan je uz projekt „Usluge za MSP-ove putem PPI ENTER KOPRIVNICA“ koji je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj, OP Konkurentnost i kohezija 2014.-2020., Poslovna konkurentnost.
Sadržaj ovog članka je isključiva odgovornost Entera Koprivnica d.o.o.