Dana 30. rujna u prostorijama Entera Koprivnica održan je CRO LinkedIn Meetup. Potaknuti odličnim prijašnjim susretima u Zagrebu, Splitu, Rijeci i drugim hrvatskim gradovima, ovaj susret u Koprivnici realiziran je zajedničkom suradnjom Frane Cvitanića, Maria Pintara i Entera Koprivnica.
Susretu su prisustvovali mikro, mali i srednji poduzetnici s ciljem povezivanja te networkinga, potaknuti činjenicom kako se networking za vrijeme Covid-19 krize preselio na online platformu LinkedIn.
Susret je održan kao panel koji je vodio Frane Cvitanić sa slijedećim gostima:
Kratki panel najprije se fokusirao na goste susreta te njihova iskustva sa LinkedIn platformom, pronalaženjem motivacije, postavljanjem ciljeva i „aha“ momentima shvaćanja određenih njima bitnih stvari, događaja i informacija. Osim samih gostiju panela sudjelovali su i članovi publike sa svojim iskustvima, a jedna od tema panela bila je vezana uz tips & tricks koje gosti koriste na LinkedInu te pristupi i načini korištenja mogućnosti platforme u razne svrhe i na razne načine.
Gosti su skrenuli pozornost na nekoliko važnih činjenica u vidu velike moći i utjecaja LinkedIna ali i drugih medija, iskorištavanju algoritma i organic reach-a platforme koji je izvrstan za korištenje u poslovne svrhe, stajališta korporacija i njihovog načina korištenja platforme za povećanje vidljivosti potencijalnim partnerima i zaposlenicima.
Kao zaključak susreta gosti su savjetovali sve prisutne o važnosti networkinga, učinkovito korištenje platforme i važnosti praćenja kompetentnih ljudi, te važnosti primjene kvalitetnih filtera u brojnosti informacija koja se nalazi na LinkedInu.
Jedan vrlo upečatljiv savjet Davida Blaževića, jednog od sudionika panela: „Ne idolizirajte, propitkujte, kritizirajte i testirajte.“