Enter Koprivnica d.o.o. je u sklopu projekta „Festival kreativnih industrija“, sufinanciranom od strane Veleposlanstva SAD-a u Zagrebu, ugostio šestero uspješnih hrvatskih i američkih poduzetnica. Događaj pod nazivom „W-zone“ je održan 18. ožujka 2022. godine u Inkubatoru kreativnih industrija.
Predavanja su održale: Maria Sentić, Ana Šerić, Tanja Džido, Martina Lucić Čanak, Ivana Blažoti Mijoć i Dunja Tadić.
Maria Sentić javila se online iz Chicaga te je prikazala inspirativnu stranu poduzetništva. Svoje poduzetničke korake je započela kao novopečena majka. Danas je majka četvero djece, a istaknula je da je najbitnija organizacija i naglasila da je ključ uspjeha u networkingu.
Ana Šerić je 15 godina radila kao freelancer, majka je troje djece, te je pokrenula i projekt Bite Art. Veliki naglasak stavlja na upravljanje vremenom i potrebu za planiranjem, a uz to je spomenula da „kreativci i papirologija nisu prijatelji, ali mogu biti partneri“.
Tanja Džido, MBA, u svom se predavanju osvrnula na važnost ostvarenja kontakata koji pružaju velike poslovne prilike. „Iza svakog kontakta je prilika“, napomenula je Tanja. Istaknula je i da treba biti zainteresiran za druge, što se u velikoj mjeri povezuje s umrežavanjem, dok je za poslovni uspjeh potrebno biti svoj i ne prilagođavati se u potpunosti drugima.
Martina Lucić Čanak je kroz predavanje isticala kako je upravo umrežavanje bitno, ali je uz to važna i otvorenost te konstantno educiranje. Prekretnica koja se dogodila u njezinom životu je upravo održavanje predavanja na sveučilištima gdje je shvatila da „drugi mogu naučiti od vas, ali i vi od njih“.
Poznata influencerica Ivana Blažoti Mijoč istaknula je da se upravo kroz YouTube može bolje prenijeti emocija, a Instagram je prvenstveno tražila publika. Spomenula je i važnost brige o mentalnom zdravlju, a sljedeći cilj koji ima je prikazati publici da je upravo ljepota iznutra važnija od ljepote izvana. „Autentičnost je najbitnija“, zaključila je Ivana.
Posljednje predavanje eventa održala je Dunja Tadić čija se karijera proteže kroz 17 godina. Svoje je izlaganje započela pričom o sinu koji joj je bio glavna motivacija za pokretanje poslovanja i otvaranje nove marketinške agencije. Sebe je opisala kao neorganiziranu osobu te je istaknula da 99% stvari o kojima se brinula nisu se nikad ni dogodile. Nakon krize u 2008. godini pokrenula je projekt proizvodnje rokovnika. Misija njezinog proizvoda je da se pomoću njega ostvare ciljevi.
Nakon formalnog dijela događanja, nastavilo se neformalno druženje i networking između gošći i ostalih sudionica događanja.
Snimka eventa dostupna je na YouTube kanalu Entera Koprivnica na sljedećoj POVEZNICI.
Projekt je sufinanciran bespovratnim sredstvima Veleposlanstva SAD-a u Zagrebu. Ovaj sadržaj je isključiva odgovornost poduzeća Enter Koprivnica d.o.o.