Komunikacija je temeljna ljudska potreba koja nam omogućuje povezivanje s drugima. No, to povezivanje ponekad "zapinje". Postoje situacije kad se možemo "provući", ali postoje i one važne koje zahtijevaju našu svjesnu prisutnost i povezanost.
Jedna od najvažnijih stvari za uspješnu komunikaciju unutar organizacije je razumijevanje kako se ponašamo u konfliktnim situacijama. Svjesni smo kompleksnosti radnih odnosa i jasno nam je da ako se s konfliktom ne pozabavimo na vrijeme i pravilno, brzo može prerasti u dubinski problem koji ljudima otežava postizanje organizacijskih i osobnih ciljeva. Stoga je važno razumjeti kako pristupamo konfliktima i koje su promjene u ponašanju nužne da nadrastemo konfliktne situacije, kako na osobnoj razini tako i na razini čitavih odjela, pa i organizacije.
Pridruži nam se na predavanju i nauči prepoznati koji je komunikacijski pristup pogodan u kojoj situaciji. Saznajte kako profilirati sugovornika te kako procijeniti osobnosti svojih sugovornika s ciljem unapređivanja osobnih i profesionalnih vještina kao što su timski rad, komunikacija i produktivnost.
Saznajte odgovore na sljedeća pitanja:
Kakvu kavu piju orlovi?
Kako nam naše snage postaju prepreke?
Kako razgovarati s punicom i to uspješno preživjeti?
Koje boje je vaš šef?
Kako učinkovito surađivati s kolegama?
Kako bolje razumjeti ljude oko sebe?
Zašto neki ljudi mogu pričati satima?
Zašto iz nekih ljudi treba izvlačiti riječi?
Predavanje će se održati 9. prosinca (petak) s početkom u 12.30h u prostoru Entera Koprivnica (Trg Žarka Dolinara 18, Koprivnica). Sudjelovanje je besplatno. Prijave su obvezne. Predviđeno trajanje predavanja je 90 min.
Predavanje je namijenjeno svima koji žele razumjeti svoj komunikacijski stil i bolje razumjeti druge, privatno i poslovno, a pogotovo onima koji su svjesni da je druge ljude nemoguće mijenjati.
O predavaču:
Ante Mihaljević, trener za poslovnu komunikaciju na engleskom jeziku svoj je profesionalni život posvetio podučavanju drugih, stavljajući naglasak na kvalitetno verbalno izražavanje na engleskom jeziku. Ovo će predavanje voditi na hrvatskom jeziku. Govor mu je izvor zadovoljstva, prostor i sredstvo za razmišljanje, analiziranje i donošenje odluka. Ovo zadovoljstvo donosi na edukacije, prenoseći svojim klijentima znanje i vještine poslovnog komuniciranja kako bi ih vodio na putu transformacije njihovog komunikacijskog potencijala u stvarnu vrijednost.