Potreban vam je marketing plan kao dio poslovnog plana? Želite napokon uspješno izraditi svoj marketing plan poslovanja, a ne znate kako? Onda je ovo radionica za vas!
Mnogi poduzetnici se susreću s izazovom utvrđivanja ciljne skupine potrošača, kao i gdje ih pronaći, kako im pristupiti pa sve do pitanja kako ih zadržati? Često se fokusiraju samo na prodaju, bez da su uopće svjesni kako i koliko bi im uspješno izrađen i primijenjen marketing plan pomogao u brendiranju i povećanju dosega.
Tijekom edukacije polaznici će dobiti odgovore na pitanja:
Što je marketinški plan i kome je potreban?
Od čega se sastoji marketing plan i kako ga pripremiti?
Što je potrebno znati prije, tokom i nakon sastavljanja plana, te kako njegova primjena utječe na poslovanje?
Datum: 14. lipanj (srijeda)
Vrijeme: od 16.00h do 20.00h
Mjesto: Enter Koprivnica, Trg Žarka Dolinara 18, Koprivnica
Sudjelovanje je besplatno, a broj mjesta je ograničen.
Cilj radionice nije samo pojasniti zašto je važno napraviti dobru pripremu u koju spada i izrada marketing plana, kako ga napraviti i koji su točke ključne, nego ćete imati priliku na licu mjesta postaviti pitanja osobi koja ima direktnog iskustva iz mentorskog rada s poduzetnicima iz različitih djelatnosti. Primjenom do promjene!
Radionica je namijenjena mikro i malim poduzetnicima, potencijalnim poduzetnicima i samozaposlenima, paušalistima koji imaju želju saznati više o poduzetništvu, marketingu i prodaji, kao i svima onima koji žele naučiti dobro pripremiti i primijeniti svoj marketinški plan.
Predavačica: Anita Kanđera - specijalistica za osobnu i poslovnu organizaciju, internet marketing i prodaju. Autorica je online i mentorskog programa za (buduće) poduzetnike putem kojih je više od 100 sudionika promijenilo svoj način razmišljanja, organiziralo svoje vrijeme i pokrenulo ili razvilo svoje poslovanje. Prije otvaranja svog obrta 2018. godine, radila je na pozicijama prodaje i marketinga za njemačka govorna područja i time stekla bogato znanje i usavršila vještine organizacije, koordinacije, upravljanja i planiranja.